تبلیغات
.::فوزالعظیم::. - امراض و ضرر های موسیقی +تصاویر (گروه های موسیقی راک اند رول)
.::فوزالعظیم::.
از دل به دفتر از دفتر به دلها
.:فوزالعظیم:.

بسم الله الرحمن الرحیم


دکتر ولف آدلر؛ استاد دانشگاه کلمبیا، ثابت کرده که دلکش ترین نواهای موسیقی شوم ترین آثار را بر سلسله اعصاب انسان باقی می نهد. وی گزارش مفصّلی در بیان زیانهای موسیقی منتشر نمود و با گردآوری هزاران ....بقیه در ادامه ی مطلب....



آهنگهای طبیعی چون صدای جویبارها و آبشارها و صدای وزش بادهای ملایم در لابلای درختان، نغمه پرندگان و نواهای طبیعی چون غالباً یكنواخت و بر یك آهنگ و میزان ملایم است، مفرّح روح است. اما آهنگهای غیر طبیعی كه با ادوات و وسائل مصنوعی ساخت بشر نواخته می شود دارای زیر و بم ها و ارتعاشاتی است كه در روان آدمی تحریكاتی ایجاد كرده و گاهی چنان بر اعصاب مسلط می گردد كه حتی نیروی اراده را از فرد سلب كرده و شنونده را بی اختیار به حركت در می آورد. این ارتعاشات و تحریكات گوناگون و تغییر لحن به تدریج اثرات زیان بخشی بر سلسله اعصاب بر جای می گذارد...95 درصد امراض گوناگون روانی، اغتشاشات فکری، عدم تعادل روانی و انواع جنون (که به طور مداوم بر تعداد تیمارستانهای اروپا و آمریکا می افزاید-ذکر آمار در منبع) از آثار و نتایج تمدن جدید است که بخش مهمّی از آن به سبب تعمیم موسیقی است. ای کاش بشر درک می کرد که استعمارگران چگونه از راه موسیقی و الکل در تخدیر و تضعیف اعصاب انسان فعالیت می کنند... 

دکتر ولف آدلر؛ استاد دانشگاه کلمبیا، ثابت کرده که دلکش ترین نواهای موسیقی شوم ترین آثار را بر سلسله اعصاب انسان باقی می نهد. وی گزارش مفصّلی در بیان زیانهای موسیقی منتشر نمود و با گردآوری هزاران امضاء آن را در قالب یک لایحه به سنای آمریکا تقدیم کرد»- که البته ناگفته پیداست که چه سرانجامی یافت- از «رسالۀ تأثیر موسیقی بر اعصاب»؛ دكتر حسین عبداللهی(با تلخیص).

تحقیقات نشان می دهد که گوش فرادادن به موسیقی و تغنّیات با فلج کردن تدریجی مغز و قوای دماغی، ایجاد رکود فکری کرده و عزم و اراده را در وجود انسان نابود می سازد. موسیقی انسان را به موجودی بی حس و عاطل و باطل تبدیل کرده و قدرت درک مصالح و مفاسد حیاتش را از وی سلب می کند. سرمایه گذاری عظیم استعمارگران بر ترویج موسیقی با هدف کشانیدن جوانان غرب و شرق به فساد و دور نگاه داشتن آنان از دین و سیاست، نابود کردن روح ظلم ستیزی و عدالتخواهیِ فطری در ایشان، غافل نگاه داشتن آنان از تاراج ثروتهای ملّی شان و از بین بردن ارادۀ آنان در برابر استعمار صورت می گیرد. رواج شراب و زنا و فساد اخلاق در میان مسلمانان اندلس(اسپانیا) توسط مسیحیان اروپا که در میان استراتژیستهای غرب به «اندلسیزه کردن» معروف است سبب خارج شدن این سرزمین از دست مسلمانان در قرون اولیۀ اسلامی گردید. صهیونیستها در پروتکلهای خود تصریح می کنند که ترویج دنیاگرایی و عرفی سازی(سکولاریزاسیون)، سوق دادن بشر به سوی لذایذ نفسانی و جنبۀ حیوانیِ وجود(که برای گرفتار نمودن جهانیان در چاه طبیعت مادی به تدبیر و ابتکار ایشان به طور روز افزون زرق و برق و جلوۀ جذاب تری می یابد) و نابودی دین و اخلاق، ابزارهای اصلیِ ایشان برای به ضعف کشیدن بشریت و فروپاشی جوامع است. موسیقی با تخدیر انسان و انگیزش حسّ لذت جویی در او راه سلطۀ شیطان را بر نوجوانان و جوانان گشوده و آنان را در مراحل بعد پذیرای دیگر هدایای فریبنده و مهلکِ غرب صهیونی می نماید.

موسیقی مرگ تمدن ها:  صنعت موسیقی با توجه به تأثیر عمیق و غیرقابل انکار آن در ترویج افکار و عقاید، همواره به عنوان یکی از ابزارهای بالقوه دستگاه فراماسونری و ایلومیناتی در برده‌سازی مردم جهان و اجرای پروژه مونارش و کنترل ذهن مطرح بوده است. امروزه خوانندگان مشهور که آشکارا در خدمت اهداف فراماسونری قرار دارند، تبدیل به بت هایی برای جوانان شده‌اند. جوانانی که خواسته یا ناخواسته در درازمدت، تحت تأثیر پیام‌های منفی و برنامه‌ریزی شده موجود در آهنگ‌های ایشان قرار می‌گیرند. پیام‌هایی که ممکن است آگاهانه و مستقیم و یا به صورت غیر مستقیم به ذهن مخاطب منتقل شود. این گروه‌های شیطانی پرنفوذ قادرند به وسیله کنسرتی که اجرا می‌کنند، مردم را به صدمه زدن به خود و حتی خودکشی ترغیب کنند. 


مثلاً در مورد گروه «پینک فلوید»، میانگین خودکشی یا صدمه رساندن شدید به خود بعد از هر اجرای این گروه، 15 تا 20 نفر است. یا این‌که پس از پایان یکی از برنامه‌های «بیتل‌ها»، برای اولین بار به طور دسته جمعی به جوانان حاضر در کنسرت «هیستری» دست داد. پیام‌های عمده‌ این آهنگ‌ها، بر پایه کفر به خدا و انبیاء ، دعوت به سکس و مواد مخدر، خودکشی و قتل است و به طور دائم در طول اجرای موسیقی و کنسرت با هدف کنترل ذهن مخاطب طرح و بیان می‌گردند. این پیام‌ها اغلب با صدای بسیار ضعیف و کوتاه در پس زمینه نوار ضبط می‌شود که گوش قادر به شنیدن مستقیم آنها نیست. اگر در حالت طبیعی شنیده شود، چیزی از پیام را نمی‌توان شنید و فقط متن ساده نوار شنیده خواهد شد و از قدرت شیطانی خفته در پشت نوار آگاه نمی‌شویم. ویلیام دورل، متخصص مغز و اعصاب، در طی تحقیقات چهارده ساله خود می‌نویسد: «در مغز انسان دستگاهی مانند کامپیوتر وجود دارد که اطلاعات غیر منطقی و مستقیم را از مغز دور می‌کند و انسان را وا می‌دارد تا این اطلاعات را فراموش کند، ولی اگر هر گونه اطلاعاتی به بخش خاصی از مغز برسد، مغز آن را بدون چون و چرا پذیرفته و جزء قواعد روزمره خود قرار می‌دهد، با این روش می‌توان به سادگی اطلاعات خاصی را وارد سیستم اطلاعاتی مغز کرد، بدون این که شخص در موقع شنیدن متوجه پیام درونی آن شود. این سیستم اطلاعاتی و گیرنده پیام‌ها را در اصطلاح «درک فراآگاهی» می‌گویند(پیام‌هایی که گوش نمی‌شنود، ولی مغز آنها را دریافت می‌کند)»

1- طرح نمادهای ماسونی چون یک‌چشمی، چشم جهان‌بین، سر گرگ، هرم ماسونی و... در میان خوانندگان موسیقی به یک اپیدمی شایع تبدیل شده و به وفور مشاهده می‌گردد.



2- مؤسسۀ تحقیقاتی ساندوز و بانك واربرگ شریكان مؤسسۀ پژوهشی استانفورد هستند كه در پروژۀ «دگرگون سازی تصوّرات آدمی» به صورت بخشی از طرح كلان «عصر آكواریوس»، برنامۀ ساختن گروه های راك، متال و جهت دهی شیطانی به آنها را آماده كردند-كمیتۀ 300؛ دکتر جان کولمن.


ادامه دارد.


اللهم عجل لولیک الفرج





طبقه بندی: امراض و ضرر های موسیقی، 
برچسب ها: ضرر ها و امراض موسیقی، امراز موسیقی غربی، گروه های موسیقی راک، گروه های موسیقی شیطان پرستی، گروه ها و خواننده های شیطان پرست و فراماسون، ضرر های موسیقی و ترانه ها، خواننده های فراماسون و کابالاییسم،
ارسال توسط حجت
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
صفحات جانبی
پیوند های روزانه
امکانات جانبی
blogskin

قالب وبلاگ